Oğlum kraker yiyordu, minicik bir parça ağzıyla burnunun arasında kaldı pirinç tanesinin çeyreği kadar bir parça, bir anda parmağım tersi ile burnunun dibine itmiş bulundum oğlum nefes alınca da sanirim burnunun içine gitti gitmemiş de olabilir bilmiyorum, doktora sordum takip et çok küçük bir sorun olmaz dedi ama içim içimi yiyor babyvac var onun ile çektim hiçbir şey gelmedi oğlum da rahat nefes alıp veriyor, başına böyle bisey gelen var mı?