ebruylmzyzk 2buçukta başladık, ne çok geç ne erken olmalı. Bebeğiniz hazırsa sinyalleri varsa deneyebilirsiniz. Mesela benim kızım hazır değildi o ayda ☺️ sorunuza gelecek olursam ben lazımlık vs de aldım ama hiç kullanmadık. İstemedi, en rahat klozet adaptörüyle yapmayı sevdi. Buda herhalde çocuğa bağlı ☺️ benimde işime geldi açıkçası lazımlıkla uğraş, boşalt. Sonra tekrar klozete alıştır zoruma gidiyordu😅😅