Bsmdg
Ya ben blw annesi değilim
Genelde kendim ya da anneannesi yedirdi
Avakado mandalina ya da haşlanmış sebzeleri önüne verdim sadece
Şimdi 13 aylık
Geçen çilek yediriyodum salonda ayakta. Kaşığa benzeyen çatalla yediriyodum Bi baktım kendisi kaşık pozisyonunda tuttu aldı yedi çileğini
Şimdi çok hevesli sürekli kaşık sokuyo tabağına. Zaten doktorlar da 14 aydan sonra kendi kendisine yemeyi tavsiye ediyor
Diyeceğim o ki çok kasmamak gerekir , bi şekilde öğrenecek birkaç ay gecikmeli de olsa. Yoksa mutfakta fazla geçen zamandan biz sinir hastası olcaz :(