Merhaba anneler,
Oğlum bugün 32 günlük hepatit b ikinci doz vurulduk. Öncesinde boy kilo kontrolü yapıldı. 3540 gram 51 cm doğmuştu, şuan 3780 gram 54,5 cm olmuş. Kilo alımı az dendi. Sadece anne sütü ile besleniyor, çişli bez sayısı yeterli, doymadığını düşünmüyorum. Ama böyle kilo almadığını görüncede çok üzüldüm. Napacağımı bilmiyorum, bu durumu yaşayan var mı ? 😢