Merak ettiğim bir konu var .Yazcak olduklarım kıyaslamaya girebilir fakat amacım o değil. Simdi benim oğlum 23 aylık yeğenim 22 aylık. Ben yalnız büyütüyorum ablamın yanında ise esinin ailesi var ve sürekli bebekle diyalog halindeler.Bende evde elimden geldigince konuşuyorum anlatmaya çalışıyorum. Bir nesne gösterirken rengini boyutunu felan söylerim. Belki ablamda böyle yapıyordur. Yeğenimin belirgin kelimeleri de var taklit üzerine kelimeleri de var .Benim oğlumun taklit kelimeleri nerdeyse hiç yok .Meselaa yeğenim "Allahü Ekber,ayyy korktum "felan der .Bizde yok .Benim oğlum ise bilinçli olarak "bitti ,hadi gel ,otur,kalk ,tut,aç,su,yok,araba,muz(muj),cilee (cilek),anne ,baba vs .diyor aklıma gelenler bunlar .Yeğenim taklit üzerine de kelime söyleyince bu sefer oğlumla kıyaslama yapılıyor. Sizce benim oğlumun gelişimi iyi degil mi ?Söylediği kelimeler yanında anlamsız şeylerde söyler.Her çocuğun gelişimi farklıdır elbette biliyorum fakat yine dr merak ediyroum . Bilenler beni aydınlatabilir mi?🌸