38 haftalık Yenidoğan oğlum 25 gündür entübeydi. Solunum sıkıntısından. Bide enfeksiyon vardı. Akciğerleri buzlu cam görünümü vardı. Ciğerleri açıldı ama hala var biraz. Enfeksiyon da geçti. 5 gündür Nazal kanül var burnunda. Ama hala oksijene ihtiyacı oluyormuş. Kanül Çıktığında biraz zorlanıyormuş. Kaç gün daha sürer acaba. ? Başına gelen var mı ? Fanusa almaları ne kadar sürer ?