moomya Merhabalar, benim de kızım 2,5 aylık. Çok fazla gaz sancısı var. O sebeple kullanıyorum ben. Göbeğine sürüp çok az masaj yapıyorum. Mutlaka kakasını yapıyor sonrasında. Kısa süreli rahatlatıyor. O da benim işini görüyor. Kiraz çekirdeği yastığı da bu dönemde işime çok yaradı.illa yastığı gerek yok tabi. Ilık havlu, su torbası da baya rahatlatıyor. Kolaylıklar dilerim