archmom ikizannesi10 anne sutu almiyorsa genelde 4.ayda geciriyo doktorlar ama emziriyorsaniz cok erken gerek yok ek gidaya
[silindi] ikizannesi10 benim kızım 4 aylıkken veriyodum az az gerçi istemiyordu şuan 5 aylık hala istemiyo ama ben yinele bi kaşık da olsa veriyorum 🤷🏻♀️ mama +meme emiyo