cLearQueen kutunun üzerinde talimatı vardır ama ben anlatayım hipp kullanıyorduk biz o şu şekilde hazırlanıyordu, her 30 cc ye 1 ölçek olacak şekilde ölçülenir yani mesela 90 cc ye 3 ölçek oluyor bu durumda.
Suyu da ben mufak termometresiyle ölçüyordum. 40-50 derece arasında olmalı uygun ölçekte mamayı koyun sonra karıştırın. 37 dereceye benmari usulü ılıtın. Çok ılırsa yine aynı usulde ısıtın.(Önceden kaynatılmış olacak, yani sürekli kaynamış ılımış su kullanın ılıtmak için de)
Kolaylık olarak da mesela 90 cc hazırlayacaksam ben. 60 cc sıcak su üstüne 3 ölçek mama koyup, 30 cc ılık su ekliyordum soğutma süresini kısaltmak için.