Selam anneler kızım 15 aylık
Neredeyse 1 aydan uzun süredir sürekli ağlıyor mızmız kimsede durmuyor sürekli bende durmak istiyor kucağımda durmak istiyor yere koyuyorum kendini geri atıyor oturmak istemiyor yerlere yatıyor yatağında yatmak istemiyor uyutuyorum iyice dalıyor beşiğine tam koyuyorum hiç uyumamış gibi ağlayarak uyanıyor ağlamasıda çok gıcık sanki biri bir şey yapmış gibi ağlıyor sürekli onunla vakit geçiyor 4 yaşında bir oğlum da var od oyun oynamak istiyor benimle olmak istiyor ama kızımın bu hallerinden vakit olmuyor nedir bu ne zaman geçecek nasıl bir yol izlemem lazım şaşmış kalmışım 😥😥😥😥