yavruaslanlar Ayakkabı güzel ama o elbiseye olmaz siyah takımla güzel olur
yavruaslanlar Aa bu daha şık iyi günlerde giy Bende bu kış siyah rugan aldım çok seviyorum
Tatlican aldım bunu cnm
yavruaslanlar kııız bu da çok şık
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan sevindim begenmenşze inş göründüğü gübi gelir