Cagbar Hanımlar merhaba uzun zaman oldu burada olmayalı, bebeğim 11 aylık bronşit olmuş çok öksürüyor doktor antibiyotik verdi 3 gün kullandım bugün tekrar götürdüm iğne verdi 3 günlük sizce yaptırmalı mıyım korkuyorum yaşayan var mı nasıl geçer bu öksürük
sevdaozkan Cagbar oğlum daha küçüktü bronşit olmuştu öksürüğü geçmiyordu doğal öksürük şurubu vermişti doktor geçmişti
feyzsali Biz hava vererek geçirdik başka türlü çok zor geçiyor ama tereyağ pekmez karışımı var öksürük için deneyin isterseniz
Cagbar feyzsali ilaçlımı hava verdiniz canım bende ilaçlı günde 3 kez veriyorum bazen serumla , denedim pekmezide
beyzzsenturkk_ Cagbar uzun sürüyor ve tekrarlıyorsa etkenleri ortadan kaldırın. yanında ev süpürmeyin kıyafet asmayın deterjanı minimum seviyede kullanın yanında parfüm deodorant sıkmayın sigara içmeyin evi sık sık havalandırın yünlü toz tutan şeyler kullanmayın giydirmeyin peluş oyuncakları sık sık yıkayın burnunu temiz tutun evin içinde eğer nem dengesizliği varsa buhar cihazı kullanın nefesi ne kadar kurur ve tıkanırsa o kadar devam eder. önlemler alınmaz dikkat edilmez ihmal edilirse de ilerleyen yaşlarına kadar artarak ve ciddileşerek devam eder. kızım doğduğundan beri öksürüyordu ciddiye almadık grip denilip geçildi 1 yaşında bronşit olduğunu öğrendik her gün hastaydı biz durumun farkına varana kadar her gün hastanedeydik doktorlar ilgisizdi biz geç öğrendik şu an 26 aylık dikkat etmezsem hemen tekrar başlıyor ama daha hafif şekilde o yüzden geçmiyor ve uzun sürüyorsa dediklerimi gözden geçirin özellikle de kalın halılar kullanmayın kilim paspas tarzı kolay yıkanabilir mikrofiber toz tutmayan şeyler kullanın ya da hiç kullanmayın
sevdaozkan Yasirefeninannesi theranatur)normalde bebeklere öksürük şurubu verilmiyor demişti doktor ama bu doğal olduğu için kullanabilirsiniz dedi
aybarsmom34 Cagbar Geçen hafta doktorumuz bizede iğne yazmıştı bronşitten dolayı. Kortizonluymuş sanırım. İki tane vermişti ama ben sadece bir kere vurdurdum