Kızlar hamileliğim 5. Haftasında dün gece aniden kanamam başladı kadın doğum aciline gittik beta 10000 çıktı sonra muayene ettiler kanama alanın yok ama kesen bozuk muhtemelen sağlıksız gebelik dediler kanama için ilaç vermeden öyle gönderdiler yarın tekrar beta vereceğim başına gelen var mı düzelir mi yoksa yine mi düşük yapacağım 😞