kızlar ben çıldıracanziiiii. bebiş 2 aylık. düzenli bi gündüz uykumuz yok çünkü annesi evde durmayı sevmiyor ya da oğluşu evde durmadığı için sürekli kendini dışarı atmak zorunda kalıyor diyelim 😅 arabaya binince, annneannesine gidince adeta bir melek sürekli uyuyor top patlasa rahatsız olmaz. biz ne zaman evde başbaşa kalsak beni hareket ettirmiyor. anakucağında uyuyakalıyor ben ayağa kalktığım gibi gözlerini açıyor. yatağına yatırsam taş çatlasın 10 dk uyuyor. niye böyle ya? valla gidiyorum bazen 2-3 gün annemde kalıyorum herkes işe okula gidiyor yani yine başbaşa kalıyoruz ama orda yine uyuyor. ben anlamadım gitti bu işi