Bende 2.cocuk konusunda bi isteyip bi vazgecenlerdenim 😁isterken sunları gozlemleyıp istiyorum;2kardesli olanlar kavga dövüş olsa da bırazbuyuduklerınde bırbırı ıle oyunlar oynayıp bırbırlerını koruyıp kolluyo ve anne babadan yuk bu konuda kalkıyo cunku tek cocuk sureklı belli bi yasa kadar oyun arkadası sızsınız demek ve evde sureklı oflayıp poflauan bı cocuk olabılıyo.Parklarda gebelde tek cocuk bılursanız yasıt sanslısınız genelde kardesler aralarına almıyo ve sızınkı tek cocuk olarak yıne dısta kalıyo,sureklı bı aktıvıte kovalamaca ve arkadas bulmaya calısma ıle gecıyo gunler ha arkads buldunuz bakalım annesıyle sız anlasabılıyormusunuz yada anlastınız evdı temızlıktı bulasıktı vs 2kadın ortak bi zaman bulup bulusabılıyorlar mı sık sık ,okul sart ve kres fıyatları olmuş ne kadsr🤣tabi eb onemlidi de hayatta tek kalmasın bize bişi olursa kaygısı
Olunsuz kısmı da su;tek basına buyutmek,es desteği var mı yok mu ki bnde yok k.valide ve kocacım sevici taraf cocugu tek basına sırtlandım gıdıyorum🤣benim gibiyseniz destek konusu zorsa hersey basa saracak bu kez 2cocujka ,bırı oyun ıstıcek biri uyumak meme vs ,o buyume kısmında yıkılır mıyım yıkılmaz mıyım dıye hesap edıyorum bende ,bu kımı netlestirirsem arkandan gelirim bacım🤣ama ben kendım için cabalamak ,uyumak gezmek wc ye rahat gıdıp sacımı ıslatıp dustan kacmak ıstemıyorum bu ara ,rahata ermek uzereyim sanki ,ah bu karmasa🥹