10 günlüktü işe başladım🤣 yani şöyle dövme sanatçısıyım ben, müşterilerimi kaybetmemek adına randevularımı almaya devam ettim, zaten bebeğim mamayla besleniyordu sağolsun görümcem hep destek oldu şu anda 3 aylık randevum olduğunda gelir (iş yerime getiriyorum bebeğimi) işlerim bitene kadar ilgilenir. Şahsen çalışmasam asla duramam eve alışkın biri değilim hamileyken bile doğurmadan bir gün önce stüdyonun camlarını sildim bir dakika yerimde durduğumu hatırlamıyorum 🤣 keske o zamanlar dinlenseymişim şimdi istesemde dinlenemiyorum ya