Bebeğim 2 buçuk aylık, 90 cc mamayı tek seferde içerdi, 4 gündür 30 cc bırakıyor dibinde iştahlı içmiyo yarıladığında oynuyo emzik kısmını ağzında tutuyo sadece. Kaldırıp gazını çıkarıyorum tekrar veriyorum içmiyo dibinde hep 30 cc bırakıyor aynı durumu yaşayan varmı ?