mylifes_myrules Mrk ettim burdan tanıştığınız görüştüğünüz arkadaşlar edindiniz mi 😂 güvenilir bir yer mi burası sizce hem fotoğraf atmak için hem arkadaşlık kurmak için yorumları bekliyorum 😊
uykusuzanne__ mylifes_myrules burda çok güzel arkadaşlarım oldu iyiki varlar görüşmek kısmet olmadı ama inşallah bir gün olur 😊
[silindi] mylifes_myrules Hem reelde hemde sosyal medyada görüştüğüm çok kişi var. Bozulan arkadaşlıklar da oldu. Devam eden arkadaşlıklarda.
momas mylifes_myrules evet evine de gittim 1 sene yazıştık ikimizde aynı zaman hamile kaldık ben 1.5 ay önce doğurdum ondan. Aynı hastanede doğum yaptık yakında oturuyoruz. Çocuklar doğdu azcık büyüdü evine gittim çok güzel vakit geçirdik. Havalar güzelleşsin dışarıda vakit geçireceğiz instadan da takipleştiklerim var
mylifes_myrules [silindi] ya ne güzel ısındıniz mi birbirinize peki bozulanlar güvenilir mi çıkmadı acaba
uykusuzanne__ mylifes_myrules isteyen numarasını veriyor isteyende sosyal medyasını😊 ama ben sosyal medya hiç kullanmıyorum
mylifes_myrules uykusuzanne__ bende hiç kullanmıyorum ya, numara da insan çekinir korkar bilmiyorum ki 😂
momas mylifes_myrules inşallah ama tabi herkese güven olmaz biz 1 sene hep konuştuk instadan takipleştik sonra buluştuk.
Meri-Mel mylifes_myrules Henüz olmadı ne yazık ki 🥲 çok sevdiğim kizcelerle uzağız hep biri var ilimden imiş gelince görüşeceğiz bakalim 🥲
uykusuzanne__ mylifes_myrules bir birini tanıdıkça güven oluyor burda guruplarımızda var konuşuyoruz illa numaraya gerek yok yani 😂
Mnli mylifes_myrules ben biriyle görüştüm evlerimiz de çok yakın ama çocukların yaş ve ayları uymuyor çok kaynaşamadılar ancak sosyal medyadan takipleşiyoruz ve fikir alışverişi yapıyoruz
Mnli mylifes_myrules evet biz görüştüğümüzde benimki 1 yaşında değildi onunki oyun alanında oynayabilecek kadar büyüktü heralde 2 ye yakın mesela aralarında 2 yaş olsa biri 4 biri 6 olsa yine oyun kurulur ama küçük yaşlarda olmuyor bu sene de o kreşe vermiş çocuğunu hiç denk getiremedik ama sosyal medyadan birbirimizden görüp fikir aldığımız şeyler oluyor gidilecek yerler mekanlar vs
Birdunyabircennetannesi mylifes_myrules En yakın arkadaşımla buradan tanıştık Ve bir kaç kişiyle de tanıştım Buraya genellikle fotoğraf atmıyorum
bunemeselaa mylifes_myrules yüzyüze görüşme fırsatımız olmadı ama burdan devamlı görüştüğüm çok kaliteli 2 arkadaşım oldu 🍀