seyma51 hayır doğum kilosu 3470, 20 günlükken doktora götürdüğümüzde 3550 kg çıktı doktorda kilo alımı çok az dedi Emzirirdikten sonra kalan Sütünü sağıp Ver dedi o yüzden bu şekilde yapıyorum ama kusuyor. İlk hafta sarılık olmuştu belki kilo alımı o yüzden az olabilir mama takviyesi vermek istemediğimi söyledigim için doktor bu şekilde ilerlememizi söyledi