Oğlum 22 ay 14 günlük. 1 yaşından beri Sadece sağ göğsümü emiyor. Geçenlerde ne yaptıysa göğsümü çatlatmış yara olmuş baya ikiye ayrılıyor ucu. Her emdiğinde içim gidiyor mahfoluyorum. Normalde tam 2 yaşını doldursun öyle yavaş yavaş bıraktırmayı düşünüyordum. Ama yara olduğu için dün geceden beri bıraktırmaya karar verdim. Bugün hiç emzirmedim baya ağlıyo mızmızlanıyor ama emziremem canımın acısından mahfoluyorum.
Birden sütten kesen varmı benim gibi?
Niyetim birdaha emzirmemek çünkü ağzına değdiği gibi ölüyorum resmen.
Sizce ne yapmalıyım?