sananedallama biz 2 defa yaptık mevlidi, birinde oda kokusu birinde kolonya dağıttık çünkü iki tarafta kalabaydi tek bir yere toplayamayacaktik. Bahcede oldugu için susleyemedim ama şimdiki aklım olsa biraz sus alırdım en azından fotoğraf çekerdik hatıra kalırdı. Onun dışında hediyelik kaktusler var trendyolda benim cok hosuma gitmişti. Tavuk pilav tatli ve ayran dağıttık. Ama olsaydı çikolata da dağıtırdim.