buket61_ sadece doğdukları ilk an hastane çantasında olduğu için giydirilmişti doğumhanede sonra odaya çıktığımızda çıkarttım birdaha da giydirmedim. Oda doğum esnasında herhangi bir çizik vs olacak mı diye korktuğum için. Bazen hemşireler çizebiliuor yanlışlıkla diye bir şey okumuştum onu kontrol etmek için giyildi. Hiç giydirmedim hiçte sevmiyorum 😂