sebur pimpiriklianne43 alın bölgesine yapıştırılıyor diye biliyorum. E bebek sitesinde açıklamada baya birseyler yazıyor okuyabilirsiniz. Bebeğiniz kaç yaşında bilmiyorum ama dikkat edjn🤗 https://www.e-bebek.com/stopever-ates-dusurucu-ve-agri-onleyici-bant-2-adet-mentolsuz-p-xyz-76105 e bebek linki
sebur pimpiriklianne43 benim arkadaşım kullanıyor çocuğuna memnun olduğunu söylüyor ben hiç kullanmadım. Ateşi çıkınca soğuk soğuk yapıştırıyormuş alnına. Sıcak kafaya soğuk birsey yapıştırmak sağlıklı mı pek emin değilim 🫠
sevgiizzz sebur merhaba bu aşı da da banyo yapılıyor mu yoksa üçüncü ay asısı gibi yaptırmayın diyorlarmı