Geçmiş olsun benim de kızımın kolu kırıldı 2.5 yaşında doktor 2-3 gün çok dikkatli olun yoksa ameliyat gerekir demişti tam eklem yeriydi çok şükür küçük oldukları için çabuk kaynıyor bizim 2 haftada çıktı alçımız her çorbasına herşeyine ilik suyu ekledim ama kızım çok hareketli oda yerinde durmuyordu