suheyla92 Yan etki gördünüz mü nasıl gecti? Ikisini ayni anda yaptirmasam mi agir gelir mi diye düşünüyorum. Ilk doz 3 aylikken yapildi agir gecti ikinci dozu 5 aylikken bir hafta arayla yaptirdim hic hissetmedik bile. Simdi buyudu daha saglam karşılar mi tecrubesi olanlar yazabilir mi 🌸
assyam suheyla92 bnde ikisini bir yaptrdim özellikle bexero çok ağır oldgu icn 3 gün çok huzursuzluk ve ağrı yapti. ama bazı bebekler daha kolay atlatabliyor bu sureci
bayraktarkkubra suheyla92 biz üç aylıkken yaptırdım rotayla birlikte rota ninemrix ertesi gün bexero oldu rahat geçti yine aynı yapacağız bir gün arayla
likeli suheyla92 kızıma menenjit aşıları farklı aylarda yapıldı. bexseronun 3. Dozunu 13 aylıkken oldu. Rahat geçti sadece 1 kez ateşi 37.8’e çıktı ilaçla hemen düştü. Nimenrixte yan etki hiç yaşamadı zaten.
nilikosmom Kızlar selam, 13. Ayda yapılması gerekiyordu ama bir şekilde yaptırmadım, 14. Aydayiz gecikmeden dolayı sorun olur mu? Bilginiz var mı? Yine de yaptırmalı mıyım