busraistir Kızlar fikir verinnn kızım 8 aylık gündüz yada gece yanında ayrıldığımızda yarım saat içinde uyanıyor özellikle geceleri çok sorun 8 de uyuyorsa biz eşimle yatak odasında oturuyoruz sizde de var mı böyle durumlar
sibeldogu busraistir 20 aylık hala öyle ben yanındaysam uyur arada kontrol ediyor değilse kalkar peşimden gelir
Rwerdst busraistir bizimde öyleydi 8 ay civarı 9.aya geçerken geçti. Ben 10 aylık ayırdım ama bir dönem tekrar böyle oldu. Dönem dönem oluyor. Ağrısı olunca oluyor. Atak zamanı, hastalık, diş zamanı….