Mira35- bağırsakları düzene gidiyordur belki sende usutmenden alır sende kendine dikkat et. Arada bebekler yeşil yapıyor hemen telaşa kapılma bende götürdüm doktora 4 aya kadar mecbur böyle olacak ama bize bağırsak düzenleyici gaz damlası vardı dün şuan yok iyi bı şekilde uyuyoruz bı sıkıntımız kalmadı aklında bulunda bağırsak düzenleyici yazdır ya da doktoruna sor bakalım bi ama korkma