Ya gerçekten artık kafayı yiyecem ya bu durumu yaşayan varmı arkadaşlar gece aglayark uyaniyor 2 3 aydır böyle meme yüzünden çok böyle yaptı kestim ama hala aynı aç değil bir yeri ağırsa ilaç veriyorum geçerdi hastaneye götürdüm kulaklarında da bişey yok anlamadım gerçekten.cok üzülüyorum ya hem onun uykusu bölünüyor hem benim gece en az 3 4 defa kalkiyo ya