durubebek_ Herkese günaydın🌸 bebeğim daha küçğk ama ileriki zamanlar da hastalıklardan özelllikle grip sürekli salgın var bağışıklığını güçlendirmek için ekstra kullandığınız yaptığınız doğal bir yöntem var mı ?
Momm29393 durubebek_ instagram da hastalanmayancocuk sayfasına bakın mutlaka, sorunuzun cevabı orda detaylıca var 🥰
pimpiriklianne43 durubebek_ bebeginiz kaç aylık bende biseyler yapmak istiyorum anne sütü almıyor cunkü
Tursununannesi durubebek_ d vitaminine 1 yaş sonrasında da devam edin , ben çörek otu yağı kullanıyorum, mor olan sebze ve meyveleri tüketsin bol bol, propolis kullandım kış dönemi, her gün organik bal.. böyle
durubebek_ pimpiriklianne43 bebeğim 3 aylık ek gıdaya başladıktan sonra veya 1 yaş olunca ancak yaparım benim de sütüm kesildi malesef artık almıyor
Tursununannesi durubebek_ haftada 2 , baktım böyle hapşırma falan oluyor tedbir olsun diye 3 kere verdiğim de oluyor . 20 aylık şu an