Ağzını açmıyor, ben parmağımla açıp verince yiyo, ağlamıyorda, ağzına girince sorun yok yutuyo ama kaşığa kafasını sağa sola sallıyor Ağzını yumuyor, ağlayınca yeme faslını bitiriyorum, suya gelince Ağzını açıp kendi uzanıyo, geçici bi süreç diye kendimi teselli ediyorum🤷🏻♀️