Gsyasmin1905 Gerektiğinde içinde bol kimyasal olan ilaçları ilk doğduğu andan itibaren hepimiz içiriyoruz, bebeğe gaz için kimyon çayı deyince ya da su içirmeye gelince herkes niye şaşırıyor anlamıyorum
babyandmom_ Gsyasmin1905 Kız ben gaz damlası vermiyorum çocuğa en son çare olursa tabii ki veririm ama bu tarz bişeye tabii ki şaşıracağım yeni duydum sonuçta. Sen şaşırmama niye şaşırdın onu anlamadım