Kızım 1 yaşına girdi 7 gün önce 7 gündür geceleri ağlıyarak uyanmalar başladı ama ortalığı yıkıyo öyle böyle değil bugün de aynı şeyi yaptı saat 6 dan bildiriyorum 3 den beri uyanık ve ağlıyor yeni sakinleşti ne bu atak mı dişmi 1 yaşta böyle olan varmı