Kızlar kızım 7 aylık bugün sabah arabadayken tam 3 kere fışkırtarak kustu ama inanılmaz fazla
Sabah kahvaltıda kendi yaptığım labne yumurta sarısı bide yoğurtlu muzlu yulaf unlu pankek yaptım içinede yani aşırı aşırı az tarçın koydum ama çay kaşığı ucu bile değildir
İlkkex tarçın yedi o ağır geldi belkide bilmiyorım ama çok kötüydü
Doktorumuzu aradım mutix verdi sonra kesildi çok şükğr
Yalnız saat 16.00 dan beri 2 kere çiş yaptı tam 13 saat olmuş ilkide azıcıktı
Şimdi inabılmaz sarıydı çiş ve çok kokuyodu
Emziriyorum sık sık su da veriyorum dehidrasyon değildir dimi aşırı korkuyorum ya doktoruna yazdım ama şuan görmedi nolur bilen biri bişey desin lütfen