benaslindayohum_ Artık pes ettim 2 yaşına girecek … ben bundan sonra ki hayatımda herhalde hiç uyuyamıycam biz gece 3te uyanıp sabah güneş doğana kadar oturacağız ki 11.30 da zor uyutmuştum.. saçımı başımı yoluyorum artık o kadar yoruldum ya