Ebruervam merhaba hoş gelin buralara🌸Yazın ortası nem dolayısıyla yapış yapış bir sıcak oluyor gerçi gezeceğiniz yerler genelde rüzgarlı yerler yüksek kesim gezi yerleri ama yinede Haziran iyidir güneş yerine yağmur daha iyidir burada 😅 Hem Karadeniz’e gelip yağmur görmeden gitmeyin 😊 Yağmurluk alabilirsiniz, sweatshirt vs onlar da kurtarır haziranda kendinize mont almanıza gerek yok yani boşuna yük o kadar da soğuk olmuyor çocuğa alabilirsiniz mont ama yada kendinize şişme yelek gibi. Tam havaların yavaş yavaş ısındığı ay Haziran. Çok sıcakta değil çok soğukta ama serin yani. Spor ayakkabı da gayet rahat geçirtir sizi. Yinede yedekleme yapın nolur nolmaz çamur olur bilmem ne. Haziran güzeldir boooll yağmurludur, aralıksız her gün yağabilir. Yağmurluk, şemsiye alınmalı. Gittiğiniz her yerde de yemeklerimizi yiyin😅 Batum Haziran da çok sıcak oluyor geçecekseniz haberiniz olsun aşırı yakıcı bir sıcak oluyor orada ben bir hafta yattım güneş kremi unuttuğum için unutmayın sizde