Anneler merhaba kizim 1 yasinda son 1-2 haftadir bir huy cikartti her gece 4 te aglayarak uyaniyor 1-2 saat oyun oynamak istiyor sonra bizim yatakta aramiza aliyoruz oyle uyuyor sabaha kadar ben bizim aramizda yatmaya alismasin diye dun aksam onun odasina besiginin yanina yer yatagj yaptim orda yattik beraber oyle uyumusuz. Dua ediyorum her aksam bu gece uyanmasin diye gunduzleri tek uykuya cevirdim yine degismedi karni tok eminim bezi temiz korkuyo mu acaba dedim holun isigini actim eger gunde 2 uyku yaparsam sabah 4 un önüne bi de uyuttuktan 1 saat sonrada aglayarak uyaniyor nolur fikir verin ne yapabilirim. Pis pis caliyodu surekli onuda kestim sesten mi rahatsiz oluyo diye oda isisida iyi anlamadim ya korkuyla yasiyorum resmen :((((