Merhaba Hanımlar, basım 2 gundur agriyo, bu gece artık çok şiddetlendi ve hiç durmuyo. Uyuyamıyorum. 2 gundur Parol ve minoset içiyirum dönüşümlü fayda etmiyor. Migren taşı sürdüm banamisin demiyor. Bı migren ilacım var ama emzirdigim için içebilir miyim bilmiyorum. İçsem yarım saatte geçer belki. İlacı içtikten ne kadar süre sonra emzirebilirim acaba onu da bilmiyorum. Dondurucuda sagdigim sütler var onula bir gün idare edebilirim aslında ama 😏😏 bı öneriniz var mı ya da aynı durumu yasayaniniz oldu mu