merve0715 Ferrum damlaya başladık 4.buçuk aylığız şimdiden kakada azalma başladı kabızlığa gitmez inşallah eczacı 1 gün arayla verebilirsiniz demiş doktorlar hergün öneriyor napcam ya yada ilacı mı değiştirsem bilemedim önerilerinize açığım
adabebek14 merve0715 ben her şeyi ocean marka alıyorum çok şükür bir sorun yaşamadık siz doktorunuza danışın yine de isterseniz
funda94 merve0715 ilk önce 2 ay kadar Ocean kullandım 8 ayında kan tahlili yaptırdım damla hiç fayda etmemiş kan değerleri çok dusuktu Şimdi ferro şuruba geçtik İnşallah faydası olur Kabızlıgı yok şükür
merve0715 adabebek14 doktor mu önerdi çünkü önce ferrumu alın dedi kabız olursa değiştiririz dedi ama kakada azalma oluyor günden güne
morbulutlu Ocean kullanıyoruz. İlk başlarda kabızlık yoktu ama 1 ay geçince başladı. Birde bebeğim günde en az 2-3 kez kaka yapardı 🫠kontrolde soracağım bakalım nasıl yapacağız