Bebeğim 49 günlük sütüm normalde çok vardı hatta fazlasını buzluga stok yapıyordum hep sagip hem eziriyordum yaklaşık 1 hafta sagmadim memeden devam ettik dün goguslerimi cok acitinca sagip vermek istedim duzelene kadar ama çok az süt geliyor bian da sütün azalması garip geldi ne yapmam gerekiyor iki memeden 40 cc falan çıkıyor normalde 60 içiyor 60 tamamlayacagim diye dinlenip sağıyorum zorla çıkıyor hicbiseyde yaşamadım önerisi olan sadece dünden beri vücut kırgınlığı nezle gibi biseyim o sütü etkiler mi