mia2 Kızlar mochi giyilebilir süt pompası kullanan memnun kalan var mı yazabilir mi ban acaba bende almayı düşünüyorum bide süt artıyor mu onunla
Alyehus mia2 ben hem elektrikli hem mochi kullanıyorum. Mochiden daha hızlı çıkıyor sütüm. Ama iş yaparken takamıyorum ben düşüyor, hava almaması gerekiyor sanırım. Süt artırımını bilmiyorum. Ama lansinoha göre iyi bence ☺️
buseie mia2 bende kullanıyorum 2-3 aydır çok memnunum süt artıyor mu bilmiyorum ama gerçekten güzel bir pompa pişman olmazsın diye düşünüyorum
alya2003 mia2 benim bebeğim emmiyor beni sağıp veriyorum normale göre de sütüm az bazen 80 ml çıkıyor iki memeden bir saatte bazen 20-40 çıkıyor aynı şekilde iki memeden bir saatte