dilara0622 benim cocugumda 4 yaşına girecek
Bende 1 senedir düşünüyorum ama olmuyor
Hep istedigi anda cocugu olanlara imrenmişimdir
Planlı negüzel.
Ben 1. Cocogumu bile 5-6 sene hastanelerde süründüm olmadı
Sonra birden bire kendiliginden oldu.
Şimdide 4 yaşında kardeşi olsun istedik ama yine aynı döngüdeyiz olmuyor(hiçbir sorunumuz yok eşimde bende bu arada) doktorlar kendi haline bırakın diyor doktora bile gidemiyorum sorunum olmadıgı için)
İnsallah olur nediyim
Gercekten gönülden isteyenlerin olsun🙏🏻