Kızlar bugün akşam üstü oğlum huysuzlanmaya başladı hiç yapmadığı şeyleri yapmaya başladı 17 aylık olacak bir hafta sonra. Ateşi çıktı birden salyalandı azı fişlerini çıkarıyor galiba diye şüphelendik ben de biraz rahatsızım çok zorlanıyorum ayagımda sallayip uyutuyorum yataginda yattiktan yarim saat sonra aglayip korkuyla uyaniyo zor sakinlesiyo suan ayaginda tam derin uyumuyo bile gözler acik insallah diş ateşidir basina gelen var mi korkuyorum atesten hep 😒