beniyiyimanne d vitaminine ve kalsiyum , magnezyuma baktır benim 1 sene oldu magnezyum içemiyorum hiç bir şekilde ağrılarım çok artmaya başladı. Mutlaka dengeli beslen çabucak geçer . Bence doğumla ilgisi var kötü manada demiyorum vücut bi süreçten geçti bi bebek dünyaya geldi ve tekrar eski haline gelemeye başlıyor ağrılar çok.ç normal