ervazengin01 ebeleri dinlemeyin lütfen , benimde bebeğim 2 aylıkken kapanmış dedi ödümüz koptu eşimle o gece gözüme uyku girmedi sabah apar topar doktora gittik , durumu anlattık doktor dedi size nasıl böyle bir şey söyler çocuğun bıngıldgi olması gerektiği gibi , bingildagin kapanması demek beynin büyümemesi demek , ama bu cok cok düşük bir ihtimal kafanin yanlarında da sütunlar var ordan bile en ufak açıklıkta kafa ve beyin büyümeye devam eder , lütfen canınızı sıkmasın içiniz rahat etsin diye bir doktora görünün ama dediğim gibi cok takılmayın