Nidaesilamom Kizlar 11 aylik bebegim gri oldu burnuda akiyor oyle bilginz hastaliga ilacsiz iyi gelen cozum varsa rica ediuorum yazin ya
Kaderrrrr Nidaesilamom benimde oğlum 11 buçuk aylık burnu akıyo ve hapsırıyo ıhlamur vericem uyanınca bakayım inşallah iyi gelir
Kaderrrrr Nidaesilamom şuan nezle gibi en iyisi ıhlamur ve düzenli burun temizliği yarın cıkartıcam doktora