Merhaba anneler 4 ay önce doğum yaptm doğumdan sonra 2 defa adet oldum kısa aralıklarla (1 hafta)en son adetim 14 Mart ta bitti ve hâla adet olmadım. Adet sancısı çekiyorum ama hâla adet olmadım. Doktorum önceden düzensiz olur demişti ama ilk defa adetim gecikiyor. Yaşayan var mı bu durumu?