glahgul biz ilk deri testini 3-3 buçuk aylık arası yaptırmıştık özel de alerji doktoruna götürmüştük o an ki imkanlardan dolayı. Soya yı siz söyleyince aklıma geldi ilk başta çıkan alerjiler arasında soya da vardı,kuruyemiş daha sonra ki aylar da çıktı. Testlerin yanılma payı da var evet,bizde yanılma olmadı. Anne sütü almayıp mamayla beslendiği için alerji mamasına geçtik,egzamaları hemen geçmese de mukus falan baya azaldı 2-3 hafta içerisinde ama sadece mukuslu kaka da alerjiye sebep gösterilmiyor çoğu zaman. Yanında mutlaka birkaç belirti birden istiyorlar doktorlar. Bizimkisi özellikle yüz bölgesinde yoğun egzama aynı zaman da eklem yerlerinde,mukuslu kaka, gürültülü-köpüklü kaka,açıklanamayan huzursuzluk,karnının sürekli gurul gurul olması,gün içerisinde en az 10-15 defa sebepsiz hapşırık,özellikle beslenmeden sonra genelde yüzünde kızarıklıklar.. Hatırladığım kadarıyla bunlar da vardı oğlum da ve bunlar doğduğundan beri vardı zaten. Hatta çoğu doğduğu gün hastane de de vardı,ilgimi çekip hemşirelere sorduğum da hapşırığı vs anne karnında ki suyu atıyor dediler,gece çocuk doktoru bizim atarken beslenmeden hemen sonra gördüğünde çok kırmızı bu çocuk deyip alıp yenidoğan yoğun bakım da muayene etmesi gibi şeyler olmuştu,birkaç ay sonra da alerji teşhisi aldı zaten. Kısaca böyle anlatmış olayım nasıl anladığımızı.