Bademgozlumm Arkadaşla eikinci üniversite okumak istiyorum ama açıktan okuyacam bebeğim olduğu için. Aramızda var mı muhabese ve vergi uygulamaları bölümü okuyan ? Atamaları nasıl oluyor dersler vs bilgisi olan varsa yazabilir mi