Zeynepmesut Aarkadaşlar oğluma yaptığım çorbaları buzluğa atmak istiyorum ama koyan var mı tadı değişiyor mu?? Fazla geldiğinde veya yapamadığım da pratik olur gibi
Anita Bence taze taze vermek varken ne gerek var ben misal 2 günlük yapıyorum kavanoza koyuyorum en fazla bence uygun olmaz biz buzluga corba atsak icmeyiz bebekler hic icmemeli diye düşünüyorum
Zeynepmesut Anita bazen oluyo yapamıyorum hemen acil bir şey olduğunda yoksa her seferinde vericem demedim zaten ziyan olmasın fazlasını dökmek istemem o yüzden tabiki bende taze yapmaktan yanayım