Askmeyvesininannesi Saripapatyamm doktorla bas bas bağrıyo kullanmayın die etkisi olmadıgı gb boncuklardan ötürü boğulma tehlikesi var die çocuk hergün büyüyo ve hergün düzeliyo kolaylaşıo . Kehribarın sırrı deil yani tabi yine sen bilirsin ben böyle oral bir dönemde künyesini bile takmıorm.
Saripapatyamm Askmeyvesininannesi boncukları yutmasın diye boncukların önü ve arkası düğümlenmiş olanı alın diye okumuştm bende biyerde ne bilim çok faydasını gördük diyenleri duyunca almalı mıym diye düşünüyorum 8. Ayımızdayoz bizde 2 dişimiz çıktı ama uyku sorunlarmz mevcut
Askmeyvesininannesi Saripapatyamm uyku sorununu kehribar çözmez 😀 hangi bebekte yokki uyku sorunu sen bilirsin ama ben iki taşa inanmıorm öyle olsun dr lar tavsiye eder uyku danşmanları tavsiye eder kocakarı formulü bile deil benm için
Emeliss Saripapatyamm evet eski mardinde ama bilemiyorum kardeşim orda görev yapıyor öğrenip yazarım yine
Gokcemmm Saripapatyamm canım ben şu çok bilindik sitelerden aldım internetten indirimde ve sertifikalı ürün ve gayet memnunum salyası azaldı ağrısınıda alıyor sanırım şuan maşallahı var iyiyiz 👍🏻
mylmz Saripapatyamm bir doktordan kehribarın dogal agrı kesici etkisi olduğunu, ama ne kadar “dogal” da olsa bebegin agrı kesici etkiye sürekli maruz kalmasının zararlı olduğunu dinlemiştim. Bana hediye geldi ama kullanmıyorum. Sizin tercihiniz tabi..
Saripapatyamm mylmz bunu ben okudum duymadım hatta ten ile temas etmesinin doğru olup olmadığıyla ilgili bilimsel bir sonuç yokmuş bile ama taşın enerjisinin bir madde salgılattığı ve bunun etkisinin olabileceği yönünde çok açıklama var ondan kafam kurcalandı
Minik_Hanim Saripapatyamm ben baltiklardan getirttim inanılmaz memnunum. Haftada 1 toprağa yatırıyorum çıkardığım zaman heryer salya takınca bıçak gibi kesiliyor maşallah.. çok çok memnunum..
Saripapatyamm Minik_Hanim evet toprağ yatırmak lazımmış doğalını zaten sizinki baya yerinden çıkmış gelmiş😊 bize vurmaz o şans